The Entity

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum. Writing all the way from Belgaum, Karnataka, India. Missing Malaysia so much. But everything is just perfectly fine here. India makes people not just live, but SURVIVE. :)

Welcome Message

And remember, it always rain hard for those who deserve The Sun. :)

Thursday 15 November 2007

sakitnya hati!!!!


WAAAAAAAA!!!!! ok hari ni aku tulis blog dlm BM lak, aku dah malas nak tulis dlm BI. aku bebetul sakit hati, and its abt Izzat Once again. maybe org yang baca post nie akan kata "alamak! budak ni tak habis2 pasal Izzat!" ok aku x kisah....dan tolonglaa percaya aku bebetul sakit HATI!


ok sebelum Izzat hadir, aku pernah sakit hati jugak dgn budak exclassmate aku, tak nak ckp laaa masa darjah berapa kiteorang satu kelas, tp die nie a GUY. ok die nie mmg dikatakan supergenius, masa skolah rendah ramai awek minat kat die, aku plak Xminat.


well, kiteorg mmG fight masa UPSR. sape yang terer laa! aku mmg gitu mmg slalu fight2 but not physically but with my brain. hahaha. :D contnue k? so masa time resuLt kluar, aku mmg gementar nak mmpus! cikgu semua sayang aku, hehehe, so dorang harap aku pon dpt result gempaq laaa....FUH! aku bersyukur nak mati keatas HADRAT ILLAhi. kerana aku dpt pon 5A!! nasib baik, kalau tidak malunyer mana laa nak letak muka nie. ish2.


ok, SI DIA yang tgh aku dok crita nie pon dapat rsult gempak mcm aku tp nama die paling last dlm senarai! hehehe aku ingat lagi doh. whateverlaa! ok, pastuh lps sume dpt result, kami pon kluar, SI DIA siap berjabat tgn lagi dgn aku and he said "CONGRAts!" mmg terharu aku pada masa tuh. (terharu???betul ke ayat ni)


ok dah lebih 3 thn berlalu, kami pon dah besar, SI DIA ni mmg has a great life lebih-lebih lagi dpt diterima ke sekolah yang paling mashyur DI malaysia. aku malas laa nak crita kat sini skolah apa tuh. satu hari ni, aku jumpa laa, profile fs die, aku bg comment tentang PMR and so on, korang nak tau apa SI DIA tuh balas?


scroll lagi


"hmmm, yelah, pmr mmglaa susah"


ish!! aku geram, aku bebuat baik kat die mcm minah gatal, die lak ckp mcm tu jer, mcm meng-offence aku. adoi!! sakitnya hati. aku hate him till death. tp azeem (councellor) aku ckp, tak baik sbb nnti die mati dosa kering. hahaha...goD!


and lps bbrapa hari lps tuh, i met IZZATIZZAIRIEFITRI. die lagi, diepon ada blog tp malas laa nak bg link kat cni, nnti bertambah berapi kemarahannya pada aku. Izzat ni aku ingatkan budak biasa, yang duduk kat UK. rupa-rupanya die nie big boss dlm YIPPO. ya aku admit mmg mula2 aku x brape percayalaa. tp hmm lps die dah crita memacam aku percaya. tp kini, nasi sudah menjadi bubur, atau dlm bI....(SPILLED MILK) he asked me to forget all about him. and he meant it!!!! aku sedih! hanya keluarga aku jer laa tau betapa aku menangis dgn tangisan one litre of tears!


and hari ni aku add die dlm YM aku yg ketiga, mesti die ingat aku sesaje buat EMAIL br pastuh add die! HELLO! tolong ckit! itu email lama, tp aku mmg ade bnyk email! so aku chat ngan die, i thought he was ok, tp sebenarnya masih marah. die dah x nak trima aku. and he wont talk to me anymore. aku sedih. aku sedih. aku sedih. betapa kali sedih lorh!!! ye, aku mmg emotional. teramat emotional. hmm nak buat camne kan?


well, what to say! org dah x sudi nak jadi kawan aku apa aku nak buat, takkan nak naik flight pi mintak maaf sambil berlutut betul x. aku baru ingat kwn aku deq yam ckp "que sera sera" whatever happens has happened..and mcm dalam novel kesayangan aku "let bygones be gone". aku harus mulakan hidup baru. and lupakan izzat, yer mungkin susah, tp aku akan berikhtiar. aku nak fikirkan masa depan aku, kerjaya aku nanti. hmm....bye2



be me is hard, try it ull know...^__^

No comments: