The Entity

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum. Writing all the way from Belgaum, Karnataka, India. Missing Malaysia so much. But everything is just perfectly fine here. India makes people not just live, but SURVIVE. :)

Welcome Message

And remember, it always rain hard for those who deserve The Sun. :)

Thursday 6 December 2007

my designs


tension aku......

memikirkan gigi aku yang akan tumbuh x lama lagi (gigi kekal)

memikirkan workshop BI aku.....

macam2 lagi....


so tadi, lepas chat ngan azeem, aku buat laa kerja buang masa aku. aku x rasa mcm buang masa, tp mama aku asyik kata ia membuang masa. zzzzz...kali ni aku pakai paint je. celik gak mata kau nak buat benda alah nie...x la lawa sgt..tp kinda cool. untuk org emo.


benda ni sebenarnye menceritekan, kehidupan seseorang yang cintanye tidak terbalas,, sorry laa kalau ade yang terase. x ada kaitan antara yang hidup atau yang mampos. cume...hmm aku saje buat..ikut mood aku.


aku menceritakan bagaimana die disisih dan kemudiannya die tahu bahawa masih ada segelintir insan yang sayang akannya...mcm drama telenovela lak...watever u can say laa...

aku pakai org lidi untuk meng-ekpreskan apa yang aku ceritakan. sapa yang tak faham tuh buat laa mcm faham. zzzz...


jap aku upload...tu die kat atas tuh..tgk laa...
hahahaha...penat tau aku buat....
ok tu je...
hayatinya...
dan katakan best...
hidup ni teruk kenapa? sbb takdir

No comments: