The Entity

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum. Writing all the way from Belgaum, Karnataka, India. Missing Malaysia so much. But everything is just perfectly fine here. India makes people not just live, but SURVIVE. :)

Welcome Message

And remember, it always rain hard for those who deserve The Sun. :)

Thursday 6 December 2007

my damn bored work



(sorry x dpt jumpa maggie curry maa)

ok title mmg la dlm english, but aku akan tulis dalam BM. BM tu apa ek? BM tu bahasa melayu laa ngok.

hari ni aku tak tau mengapa aku rasa badan aku macam sakit semacam je, nak kate man badminton x jugak....hmm pelik bin ajaib...kepala berserabut..hati berkecamuk.....semua x kena. hari ni jugak hujan je memanjang..daaa.....raining always. but i love rain because x yah sidai kain..ahaks.

hari ni jugak papa aku seharian pi KL pi LOW YAT. nak beli printer baru katenye, printer aku skrang ni buat merengek. siot tul. tp last2 tak beli sbb die kata nak beli kat PC Fair. entah betul entah tidak. so hari ni, lunch, apa pon takdak untuk aku dan adik2 aku jamah. well, mmg lapar laa tp x lapar sgt, sbb kiteorang adik-bradik bukannye makan sangat. nasi 2 pot pon x habis...selalu membazir.

jadi hari ni aku masak laa maggie special pedas lebih. ahaks. tu je aku pandai. malas nak buat yang complicated buat pening lagi je. lagipon aku nak cpt, x suke lambat2. so, aku pon masaklaa maggie walaupon aku teramatlah tahu akan risiko mendapat otak tersumbat. ni aku nak bagitau, ataupon dalam bahasa utara, habaq mai. aku nak habaq mai yang maggie tu ada wax. wax tu mcm salutan lilin laa....so kalau nak masak maggie, masaklaa pakai boiled water jgn makan sangat maggie dalam cup tuh, tak elok. aku cakap je, kalau korang nak makan gak apa aku susah. ahaks. ^0^

ok, aku masak 2 paket maggie, untuk aku tiga-bradik makan. ada ke patut dorang langsung x tolong aku. zzzz...yang dorang tau lepak je. aku angin betul. tp x laa angin sangat. hmm..lpas dah masak...wow! haruman menyengat hati, aku pon apa lagi, isi laa kedalam mangkuk hayun..ahahks. aku isi lebih untuk aku, adik aku sibuk merengek kata tak adil laa apa laa...apa aku kisah, aku yang masak. zzz...

mmg kaw laa maggie aku..aku ni pandai masak maggie, expert tuh. tambah lak ngan bawang goreng ohGOD! sedap nyer!!!! tapi aku x makan sangat kuahnyer yang berminyak..sbb apa??? sbb x elok laa..apa lagi.

so tu je laa...lunch aku...kesian kan?? nak call MCD...siot MCD kajang lambat mcm siput. hmm....pastuh makan malam, kiteorang makan tomyam..zzz..aku makan 2 pinggan!!! siot..bertambah laa kilo aku =.=


dayana azhar

No comments: