The Entity

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum. Writing all the way from Belgaum, Karnataka, India. Missing Malaysia so much. But everything is just perfectly fine here. India makes people not just live, but SURVIVE. :)

Welcome Message

And remember, it always rain hard for those who deserve The Sun. :)

Friday 14 December 2007

hari ni JUMAAT!

ape punye tajuk daa! aku meh buat je, skrang ni kalau korang nak tau, aku tgh tulis blog ni memalam buta, baru habis tgk Anugerah Skrin yang tidaklah best mana, kata ala Hollywood Glam, tp baju2 artis 2 kite macam Kampung Glam. ish2....

back to the topic, hari ni aku sebenarnya, tak taulah terlebih rajin. Maklumlah mak lang dr Kelantan mari maa...oleh itu, aku terpaksalah menunjukkan belangku dlm membuat housechores. Mak lang aku ni walaupun dah tua, die sporting, pandai masak and kelakar. Walaupun dia dilahirkan di Kedah (I mean she was from Kedah), skrang ni korang mesti xleh cam die sama ada dia org Kedah atau org Klate, sbb apa? sebab slang die ckp....so the whole day, I was speaking in Kelantanese dialect....wakaka:D

hari ini encik azeem pi funeral at Selayang (condelence ya). so, aku x ler terperuk di hadapan pc je. Pagi2 aku meh aku cerite apa aku buat:

~1ST turun bawah, pegh! cawan belambak, pi basuh cawan2
~2nd pi bilik air, cuci muka, gosok gigi, kumur with Listerine
~3rdly, aku kemas ruang tamu sbb mak lang nak dtg, kelam kabut jugak
~lipat baju, banyak giler, ish2....kalau mak aku nampak mcm mana gaya aku lipat bj tuh, mesti kena penendang..wakaka
~breakfast, nasi lemak, tak habis! knapa? xsedap and I never like nasi lemak!! makan kuih talam apa ntah, pergh x sedap gak. ish2
~mandi
~and kemudian sidai baju di ampaian
~tgk Twitches..bst laa gak

hahaha..ni jer la aku buat..yang lain tuh main carom kat hp papa aku, perg COM main tipu...pastuh aku borak ngan mak lang, buat2 jer laa mcm mak aku...walaupun agak kebosanan. mak aku xdak mmg laa susah...

pastuh nak dkt 3 o clock baru nak makan lunch=-=online nak download adobe photoshop, pergh pc buat hal, habis aku download hilang!!!!pergh....penat

and then bukak ym, en azeem ada lak, and juga cik LINI. chat ngan mereka. share photos with en azeem and then he s out to tesco. and I pon bla, pi solat asar, and then hang out ngan satu2nya gf aku yang masih "alive" iaitu cik que. naik motor ngan die, ronde2 kajang. borak2 kosong. walaupun aku sebenarnya kena banned dr naik motor. aku mmg anak derhaka ek?

malam....
hari ni episode last for my Favorite korean series couple or trouble at 8TV...aku x tau pon apa jadi sbb sibuk ngan itu ini....
ada anugerah skrin layan jelaa..
ada lak "I NOT STUPID TOO"
alamak mana satu nak tgk.....
pastuh skrang aku online chat ngan cik mira and ada lah sorang penyibuk dr India
and skrang as u can see tgh tulis blog,
and esok sure ada eyebags as well as low brain function
lupelak! esk nak pi jogging dgn cik que kite pkl 8 pagi

ok tu je aku nak kongsi
bye assalamualaikum
have a nice day!

1 comment:

miranabila azlan said...

yo gurl! namaku pon ada ka?
haha..well,bout d ayebag thngy..ko xtgk aku nye lg..hehe =p