The Entity

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum. Writing all the way from Belgaum, Karnataka, India. Missing Malaysia so much. But everything is just perfectly fine here. India makes people not just live, but SURVIVE. :)

Welcome Message

And remember, it always rain hard for those who deserve The Sun. :)

Thursday 7 February 2008

Bosannyer....

kali ini aku akan jot down benda alah ni dlm BM, sbb ramai yang kat sni sbuk complain yang kau ni nak boast laa pasal aku tulis blog dlm BI. apa laa masalah dorang? aku pon tak tau.

malam ni, iaitu malam jumaat, aku berasa teramatlah bosan bagaikan aku sorang jer tinggal kat dunia ni. nak tonton tv, pon nothing best. lain laa kalau ada sitcom my wife and kids ke, ugly betty ke, antm ke, project runaway ke. ni x, sume citer hong kong yang entah apa2. smlm je yang best skit, ada crite himalaya singh. lawak giler laa....sure terputus gigi korang gelak.

and then, aku ni tgh chat ngan aliya, mmg matured giler budak ni, baru form 2, tp die diam je. bosan doh. nasib baik laa ada pulak kawan cyber aku ni, aina namanyer, die ni je yang active berborak ngan aku kebelakangan ni. ish, sedih,2

currently, sms aku sedang sibuk menaip karangan aku ni, aku tgh sibuk memahami konsep fizik. susah nyer laa..haizz....aku mmg bukan pakar dlmnye. aku masih kurang faham akan velocity, eh mmg lembab betul otak aku ni, dulu x laa mcm ni. aku x suke, mungkin dah terkena sinaran radioactive kot. displacement pon aku kurang faham. masyaALLAH.

anyway, esk dah jumaat, nak pi mall beli something for nina my friend who will be leaving on monday. damn, again losing a good friend. life is fair just tht it wants to test our strength sometimes. ah diriku kini dah menguap abt 60 times kalau dikira. mmg mengantuk, satu harii buat nota sejarah yang berlambak, adeh....

k, just hope tomorrow, ada laa org yang aku ingini online kat YM ni. aku dah bosan thp gaban dah. ah, and aku nak, makan........tapai!! (per aku merepek ni) mengidam lak. ish2.....and aku mesti gak turnkan weight, dah melebihi had dah ni. zzz......namun perlu aku cari masa dan teman utk pi jogging. mungkin esk aku nak ride bike aku, tgk laa kalau ianya masih ok...

No comments: