The Entity

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum. Writing all the way from Belgaum, Karnataka, India. Missing Malaysia so much. But everything is just perfectly fine here. India makes people not just live, but SURVIVE. :)

Welcome Message

And remember, it always rain hard for those who deserve The Sun. :)

Monday 13 February 2012

Selanjar 2 on 14.2.2012




Uhhhhh.....I am in pain

Ya Allah, berilah aku ketenangan jiwa dan minda untuk menjawab segala apa yang akan kutemui dalam peperiksaan ku. Berilah aku ilham sewaktu aku lupa, kerna hanya padaMU sahaja dapat ku pohon pertolongan. Jauhilah aku daripada riak dan ujub dengan ilmu yang telah aku perolehi...Sesungguhnya KAU sahaja tau yang terbaik buatku...




3 comments:

fawz@n said...

all the best dayana dear :)

Affan Ruslan said...

Selanjar tu apa ye?
Apa2 pun good luck ye. Study di India ye, mesti ambil media ni. Ada juga beberapa kawan kat sana, lelaki. Tapi tak sure uni mana.

dayanaazhar:) said...

@fawzan: you too, all the best dear:)

@affan: selanjar tu continuous assessment or in other words exam. ehehhe. aah kat india. kawan laki? tahun ke berapa? ehehhe..